måndag 5 september 2011

Puh

Jag vet, jag är sämst i hela världen på att uppdatera. Har precis börjat praktisera, samt testat mina nya retainers! (Som f.ö inte behövdes, men man kan aldrig vara nog förberedd).

Vad är nytt inom kroppkonstfronten då?
Jo, har downsizat min septum ytterligare en mm, så nu är den på 3 mm. Planerar lite nya gaddar, men pengarna finns tyvärr inte än.

Skall så snart jag har tid och ork pierca en till labret, rakt ovanför min centerlabret. Det var rätt längesedan jag piercade mig nu, börjar nästa bli nålrädd. Måste stävjas illa kvickt, tycker jag.

Nya uppdateringar kommer på min lilla portfoliosida inom kort. En septum, en helix och en industrial är det som står på schemat. Kika gärna in där senare idag.

Förövrigt; var det någon som läste det näst senaste numret av Scandinavian Tattoo Magazine? Det verkar nästan som om någon på redaktionen har tjuvläst den här bloggen lite, då de hade en uppslag som handlade om "Tatueringar i tvspelsvärlden". Fast jag tyckte nästan vårat var roligare.

Kommande blogginlägg lyder som följer, utan inbördes ordning;

Elayne Angel
Tatueringstidningar på svenska
Piercingshoppar
Nytt motiv.


Håll tillgodo med detta vaga inlägg så länge, det kommer mer, jag lovar.
För övrigt är vi uppe i 1300 läsare. Fast vi inte har uppdaterat på så länge. Jävligt skoj!
God måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar