torsdag 7 juli 2011

Innan något väsentligt

Ja, innan jag skriver något väsentligt (har inte riktigt bestämt ämne än), så tänkte jag göra en liten update. Någon som kommer ihåg inlägget som kroppkonstspel? Sjukt roliga spel f.ö. MEN, det var en sak jag saknade, och det var piercingspel. Alltså spel där man får pierca! Har trott att det inte existerade något sådant. Tills jag stötte på Amateur Surgeon 2. Ett operationsspel där man skall utföra misstänksam sjukvård på ett antal patienter. Ja, jag har ganska makabra intressen. Men! Det kommer faktiskt en kund som vill ha en "extreme piercing". Läkaren tycker att det är en bra idé att sätta jättebarbeller i hennes hjärta och lungor. Hysteriskt kul!

Något roligare inlägg kommer senare, var bara tvungen att berätta om det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar