torsdag 26 maj 2011

Helt galen tävling!

God förmiddag alla läsare
(jag antar att vi har några, då vi hade tolv sidvyer igår, trots att vi inte bloggat på några dagar)
Jag måste berätta om en sjuk tävling som tv-kanelen TLC anordnar.
Normalt är jag inte den som gör någon reklam överhuvudtaget, men det här är bara för mycket.

Man kan alltså vinna sin drömtatuering och få den gjord på Stockholm Ink Bash!
Normalt så existerar det ju väldigt få tävlingar där man faktiskt kan vinna en tatueringar, då det inte är direkt seriöst av en enskild artist att göra så. I priset ingår också ett tredagarspass till Stockholm Ink Bash samt boende och resa upp till Stockholm för två pers!

Låter det för bra för att vara sant? Det är det, tamejfan. Så bra att jag faktiskt önskar alla en chans att vinna detta! Fast mest mig ;)
Tävla om din drömtatuering här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar