fredag 6 maj 2011

Presentation numero 2

Då är det la dags för mig, Carro, att presentera sig!
Jag heter således Carro, är 18 år gammal och bor i Halland med morsan, syrran, plastfarsan, djuren och Elin.

Arbetslös så det skriker om det, då jag hoppade av gymnasiet (läste djurvård) pga deras kassa djur och elevhållning. Är en mestadels glad och sprallig jävel som njuter av att ha mycket omkring mig.

Jag kom i kontakt med kroppskonst när jag gjorde mina första lobepiercingar vid 12 års ålder (med pistol, nu igenväxta). Dessförinnan ville jag helt enkelt inte ha några hål, det var ju bara "tjejigt". Men nu vill jag, och vid 15 års ålder hade jag lyckats tjata mig till en labret av mamma. Inför proceduren förberedde jag mig som aldrig förr, och lärde mig en himla massa om piercing. Jag började pierca när en vän skulle bli piercad på lunchrasten i ettan, med en stulen kanyl, utan tång eller handskar. Jag var den enda som förstod hur man gjorde, och därför fick jag göra det. Sen dess är jag fast.
Nu gör jag de flesta av mina piercingar själv, i dagsläget är det runt 12 st; septum 5 mm, labret x3 1.6, 2.5 och 1.6, bröstvårta 1.6, helix 1.6, lobes x 5 1.6, 1.2, 1.2, 20 och 8 mm.

Gaddade mig gjorde jag första gången när jag var 16, hos en lokal gaddare i Varberg. Sedan dess har det blivit 2 till, varav en förgiftade mig kraftigt och en som inte är klar än.

Brinner även för djur, politik, litteratur, historia, psykologi mm

Ha det gött, så hörs vi imorgon!
/Carro


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar